دانلود هیکاشاپ نسخه 2.6 اورجینال و فارسی (نا محدود)

دانلود هیکاشاپ نسخه 2.6 اورجینال و فارسی (نا محدود)

۱,۵۸۷ Visit

100% اورجینال و نسخه اصلی همراه با تمامی استایل ها

در نسخه 2.6 هیکاشاپ اکثر مشکلات و باگ ها رفع شده. از جمله مشکل منوهای بخش مدیریت و سفید بودن پس زمینه منوها در مدیریت هنگام استفاده از زبان فارسی در هیکاشاپ.

توضیحاتی در مورد هیکاشاپ :

کامپوننت هیکاشاپ عمر زیادی ندارد و تقریبا جوانتر از رقیب های خود از جمله جومشاپینگ و پیر فروشگاه ساز ها یعنی ویرچومارت می باشد. اما به سرعت در مدت زمان اندکی توانست گوی سبقت را از رقیبان خود برباید و به یکی از برترین فروشگاه ساز های جوملا در ایران تبدیل شود.با اینکه جومشاپینگ هنوز مخاطبین خود را از دست نداد..اما هیکاشاپ هم مخاطبین خاص خود را پیدا کرده و بسیار مورد استفاده است.دلیل محبوبیت این فروشگاه ساز امکانات و ریز جزئیاتی هست که به آن توجه شده.به طوری که رغیب های او مانند جومشاپینگ برای امکانات گسترده نیاز به پلاگین های اضافی و گران قیمت دارند.اما هیکاشاپ اینطور نیست. و بیش از 90 درصد امکاناتش در خود هسته به طور پیشفرض موجود است! امکاناتی از قبیل بخش بازاریابی,بخش تغییرات استایل,اسلایدر داخلی,سیستم صدور فاکتور,سبد خرید آجاکس,و صدها امکاناتی که این افزونه را از دیگر رقیبانش متمایز میکند.همچنین در هیکاشاپ با افزودن افزونه هایی مثل هیکاسریال و هیکامارکت امکان فروش کارت شارژ و پین کد و سیستم همکاری در فروش را نیز خواهید داشت.

قیمت اصلی این افزونه حدود 200 هزار تومان است که در سایت اصلی قابل مشاهده می باشد

برای مشاهده در سایت اصلی کلیک کنید

باتوجه به قیمت بالای این افزونه و با در نظر گرفتن اهمیت این افزونه برای کاربران جوملایی بر آن شدیم این افزونه را برای تمامی همکاران منتشر کنیم. این افزونه کاملا و 100% اورجینال می باشد و هیچ نسخه نال شده ای از آن در سطح اینترنت وجود ندارد.با تخفیف ویژه 30000 تومن تا اخر این ماه برای پاسخ گوی به سوالات با بخش زپو تماس بگیرن


فروشگاه ساینا آپ sainaapp.blog.ir

دانلود - 10000 تومان
 
No comments have been posted
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.