کتاب Vocabulary for the High School Student – ویرایش دوم

کتاب Vocabulary for the High School Student – ویرایش دوم

۱,۴۳۱ Visit

کتاب Vocabulary for the High School Student دربردارنده مجموعه گسترده ای از واژگان زبان انگلیسی و از منابع پیشنهادی برای کنکور منحصرا زبان است. این کتاب متشکل از نه فصل به ترتیب زیر است:

  1. یادگیری کلمات جدید از متن: در این بخش ۱۶۰ متن کوتاه و جمله ارائه می شود که هر کدام حداقل حاوی یک کلمه مهم است. معنی این کلمه کلیدی از طریق سرنخ های موجود در متن قابل تشخیص است.
  2. گسترش دامنه واژگان از طریق ایده های مرکزی: در این بخش تکنیک مطالعه کلمات مرتبط در کنار یکدیگر معرفی می شود و حاوی ۲۰ گروه کلمه است.
  3. گسترش دامنه واژگان از طریق پیشوندهای انگلیسی (انگلوساکسون): در این بخش هشت گروه کلمه ارائه می شوند که هر یک با پیشوندهای یکسان آغاز می شوند.
  4. گسترش دامنه واژگان از طریق پیشوندهای لاتین: در این بخش ۲۴ گروه کلمه ارائه می شوند که هر یک با پیشوندهای لاتین یکسان آغاز می شوند.
  5. گسترش دامنه واژگان از طریق ریشه های لاتین: در این بخش به معرفی ۲۰ گروه کلمه پرداخته می شود که هر یک مبتنی بر یک ریشه متفاوت است، به عنوان نمونه، ریشه SCRIB به معنی نوشتن و ریشه MAN به معنی دست.
  6. گسترش دامنه واژگان از طریق عناصر یونانی: در این بخش به معرفی ۲۰ گروه کلمه پرداخته می شود که هر یک مبتنی بر یک عنصر یونانی متفاوت است، به عنوان نمونه، PAN به معنی همه و CHRON به معنی زمان.
  7. گسترش دامنه واژگان از طریق کلمات مشتق: این بخش به فراگیر می آموزد که چگونه می تواند یک کلمه را به کلمات دیگر تبدیل کند، به عنوان مثال، literate به illiterate، semiliterate، literacy و امثال آن.
  8. درک نسبت و شباهت کلمات: این بخش توانایی فراگیر برای برآمدن از پس سوالاتی که در رابطه با شباهت کلمات در آزمون ها مطرح می شوند را تقویت می کند.
  9. واژه نامه کلمات کتاب که به عنوان یک مرجع ارائه شده است.

یکی از ویژگیهای خارق العاده این کتاب حجم انبوه تمرینات آن است. هر زیرفصل با یک پیش آزمون آغاز می شود و با سوالات جامعی خاتمه داده می شود.

کتاب حاضر در فرمت pdf ارائه شده و کاملا باز و قابل جستجو است.

این فایل با کسب اجازه از وبسایت مدرسان معتمد ارایه شده است.

ارتباط مستقیم از طریق آیدی تلگرام: @T09352225573

پیامک (24 ساعته در تمامی روزهای هفته، حتی ایام تعطیل): 09352225573

 

دانلود - 3000 تومان
 
No comments have been posted
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.