آموزش ساخت دیرین دیرین با افتر افکت

آموزش ساخت دیرین دیرین با افتر افکت

۸۱۳ Visit
آموزش ساخت دیرین دیرین با افتر افکت

آموزش ساخت دیرین دیرین با افتر افکت

سلام دوستان اگه دنبال یادگیری حرفه ای افتر افکت هستید و میخواهید تیزر یا انیمیشن سازی کنید ما این دوره را به شما پیشنهاد می دهیم ...

آموزش افترافکت (After Effects)

نرم افزار After Effects یکی از مشهورترین و قدرتمندترین نرم افزارهای کمپانی Adobe، در زمینه کار با فیلم است. هر فردی که به طور حرفه ای در حوزه فیلم سازی و انیمیشن سازی فعال باشد بدون شک، این نرم افزار یکی از ابزارهای اصلی این فرد برای انجام پروژه هایش است و در واقع افتر افکت، یک برنامه جلوه های ویژه، موشن گرافیک و کامپوزیت می باشد که برای فرایند Post production در فیلم سازی و صدا و سیما استفاده می شود. امروزه این نرم افزار، قدرتمندترین ابزار صنعت فیلم و انیمیشن سازی در جهان می باشد و بدون شک، این صنعت و کمپانی های فیلم سازی، بخش زیادی از پیشرفت خود را مدیون این نرم افزار می باشند.
افتر افکتز 4

توضیحات تکمیلی

نرم افزار After Effects یکی از مشهورترین و قدرتمندترین نرم افزارهای کمپانی Adobe، در زمینه کار با فیلم است. هر فردی که به طور حرفه ای در حوزه فیلم سازی و انیمیشن سازی فعال باشد بدون شک، این نرم افزار یکی از ابزارهای اصلی این فرد برای انجام پروژه هایش است و در واقع افتر افکت، یک برنامه جلوه های ویژه، موشن گرافیک و کامپوزیت می باشد که برای فرایند Post production در فیلم سازی و صدا و سیما استفاده می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.