کیهون هاپو

کیهون هاپو

۲۳۸ Visit
کیهون هاپو

کیهون هاپو

 

کیهون هاپو

 

 نام تکنیک های اساسی در مدرسه بوجینکان برای نینجوتسو است. که تکنیک های کیهون هاپو هستند

یچیمنجی نو کمه (سوی نو کاتا) از رده:تکنیک ها - گیوککو ریو: به این سوئی نو کاتا نیز می گویند - در مقابل یک سوکی یک بلوک بلند، شما جودات یوکه و یک شوتوکن را به گردن حریف  می زنید.
جومنجی نو کامائه از رده:تکنیک - گیوککو ریو: در برابر یک بلوک سوکی جودان یوکه و یک یوشی کن به بوتسمتسو کیوشو می زنید.
هیچو نو کامای از رده:تکنیک ها - گیوککو ریو: در مقابل مشت راست به شکم، هیچو نو کاتا انجام دهید، پای چپ را بالا آورده، گدان یوکه. ضربه چپ به زیر بغل یا دنده های اوکه و شوتو کن به استخوان یقه.
ومته گیاکو از رده:تکنیک - تاکاگی یوشین ریو - قفل خارجی مفصل مچ دست.
ورا گیاکو از رده:تکنیک - تاکاگی یوشین ریو - قفل داخلی مچ دست.
هون گیاکو از رده:تکنیک - تاکاگی یوشین ریو - قفل مفصل مچ دست پیچشی.
گوشا دوری از رده:تکنیک - تاکاگی یوشین ریو - قفل مفصل آرنج، شانه
گانسکی ناگه از [:رده:تکنیک - فودو ریو] - قفل آرنج و پرتاب

 

مشخصات محصول آموزشی:

  • زمان: 59 دقیقه و 16 ثانیه
  • مدرس: ماسااکی هاتسومی
  • مخاطب: تمام کسانی که با ورزش رزمی و بوجینکان سر و کار دارند
  • نوع آموزش: ویدیوی
  • حجم دانلود: 230 مگ

معرفی مدرسماسااکی هاتسومی

توضیحات محصول:

تکنیک‌های آماده‌سازی «سلاح‌های بدن»: دست‌ها، انگشتان، آرنج‌ها، پاها، سر و غیره در برابر ماکی‌واراهای سنتی ژاپنی و همچنین نقاط ضربه‌گیر کوپجوتسو نشان داده شده‌اند. پنج حالت اولیه و 17 تکنیک با تغییرات و برنامه‌های کاربردی با استفاده از یک دست 6 و غیره. شمارنده تا دو قفل نیز نشان داده شده است. 

این ویدیو در واقع با تدریس هاتسومی بر هنر جوتای‌جوتسو که شامل چنگ زدن، قفل کردن، خفه کردن، پرتاب و غیره می‌شود تمرکز دارد و در برابر چنین حملاتی مقابله می‌کند. 16 تکنیک که به سه بخش تقسیم شده است، این سبک جوجوتسو را با تنوع های زیادی توصیف می کند تا ماهیت برخورد با مهاجمان از موقعیت های نشسته یا ایستاده مسلح یا غیر مسلح و ضربه زدن یا گرفتن را روشن کند. 

چه کسانی باید این ویدیو را بخرند؟

با توجه به محبوب بودن کیهون هاپو در هنر بوجینکان این ویدیو که در سمینار سالانه سه روزه دایکومیوسای در ژاپن در حضور بسیاری از مربیان برتر جهان فیلمبرداری شده است پر از ایده ها و نکات مفید در مورد تایجوتسو (حرکت بدن) است. با نگاهی به سه حالت اولیه، سوکه هاتسومی موضع تمرین‌کنندگان را تصحیح می‌کند، گارد بدون باز شدن را فعال می‌کند، حرکت پا را از حالت یخ خارج می‌کند تا حرکات سبک‌تر و حفظ خونسردی خود را حفظ کند. برنامه های کاربردی با دست (قفل و غیره) و پا (لگد و غیره) در چهارچوب پاهای آشی ساباکی می باشد.

در نتیجه تمام کسانی که با هنر رزمی ژاپنی بخصوص دفاع شخصی و هنرهای رزمی مشابه سرو کار دارند می تواند از این آموزش بهره مند شوند.

 

نکته: محدودیت مسئولیت/سلب مسئولیت یا ضمانت: این صفحه نهایت تلاش خود را در تهیه این دوره به کار گرفته اس تو هیچ گونه ضمانت یا ضمانتی در رابطه با صحت یا کامل بودن مطالب دوره ارائه نمی کنند و به طور خاص از هرگونه ضمانت ضمنی مبنی یر مناسب بودن برای یک هدف خاص خودداری می کنند. هیچ ضمانتی فراتر از توضیحات مندرج در این بند وجود ندارد.. صحت و کامل بودن اطلاعات ارائه شده در اینجا و نظرات بیان شده در اینجا تضمین یا تضمینی برای ایجاد نتایج خاصی نیست و توصیه ها و استراتژی های موجود در اینجا ممکن است برای هر فردی مناسب نباشد. پس لطفا تمام تکنیکها را با مربی چک شود و در این صفحه "این مطلب" فقط فیلم آموزشی خرید و فروش می شود.

 



 

No comments have been posted
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.