جلسه بزرگ قهرمانان بوجینکان بدو تایجوتسو در سال 2003

جلسه بزرگ قهرمانان بوجینکان بدو تایجوتسو در سال 2003

۲۴۰ Visit
جلسه بزرگ قهرمانان بوجینکان  بدو تایجوتسو در سال 2003

جلسه بزرگ قهرمانان بوجینکان بدو تایجوتسو در سال 2003

 

جلسه بزرگ قهرمانان بوجینکان بدو تایجوتسو در سال 2003

بوجینکان بدو تایجوتسو تایکی

 

«بوجینکان بودو تای جوتسو» متشکل از تکنیک های 9 ریو (مدرسه) جنگی ژاپنی می باشد که با سابقه ترین آن ها حدود 800 سال قدمت دارد (1161 میلادی) و سینه به سینه توسط اساتید به دست ما رسیده است. رهبر فعلی این شیوه ی جنگی سوک (بزرگ خاندان_جنگجوی بزرگ) «ماساکی هاتسومی» متولد 1931 میلادی در شهر نودا ژاپن می باشد.
9 ریوی بوجینکان شامل موارد زیر می باشد:
Shinden Fudo Ryu Dakentaijutsu
Kukishinden Ryu Taijutsu Happo Hiken
Takagi Yoshin Ryu Jutaijutsu
Gyokko Ryu *******shijutsu
Gikan Ryu Koppojutsu
Koto Ryu Koppojutsu
Togakure Ryu Ninpo Happo Hiken
Kumogakure Ryu Ninpo Happo Hiken
Gyokushin Ryu Ninpo Happo Hiken
 
از میان این ریو ها، 6 مورد اول، پایه ی سامورایی داشته (و البته پایه ی مهارت های نینجا می باشد) و 3 مورد آخر مربوط به مهارت های نینجا می باشد.
 
  • «بوجینکان» به معنای «تالار جنگجویان الهی» می باشد.
  • «نین جوتسو» اصل و عصاره هنرهای رزمی و استراتژی نظامی محافظت از خود و پیشگیری از خطرات می باشد. «نین» در عبارت «نین جوتسو» به معنای بردباری، شکیبایی، گذشت و استقامت در هر دو حیطه فیزیکی و روحی می باشد و هم چنین کلمه ی «نین» در لغتنامه معنای دومی به معنی اختفا، پنهانی و خفیه کاری دارد. نین جوتسو ترکیبی از دو لغت «نین» و «جوتسو» می باشد و معنی و مفهوم لغت جوتسو هنر می باشد که معنای نین جوتسو را می توان هنر پنهانی یا هنر تحمل و شکیبایی و یا در مفهومی کلی تر «طریقت پنهان» نامید.
  • «نینجا» در لغت به معنای «فرد فوق العاده» می باشد که علت داده شدن این لقب به جنگجویان شینوبی، دیده شدن مهارت های خارق العاده این جنگ جویان بوده است. نینجاها_جنگجویان شینوبی، رهروان این طریقت (نین جوتسو) بودند و همواره به نفع مردم با حاکمان ظالم ژاپن در ستیز بودند و برای اینکه شناخته نشوند، ناگزیر به پوشاندن چهره ی خود در جهت پنهان ماندن هویتشان بودند.
     
     
     
    سن سی «فرشاد رضائی نامدار»

منبع: بوجینکان بودو تای جوتسو

مشخصات محصول آموزشی:

  • زمان: 1 ساعت 39 دقیقه و15 ثانیه
  • مدرس: ماسااکی هاتسومی
  • مخاطب: تمام کسانی که با ورزش رزمی و بوجینکان سر و کار دارند
  • نوع آموزش: ویدیوی
  • حجم دانلود: 413 مگ

معرفی مدرسماسااکی هاتسومی

 

توضیحات محصول:

نین جوتسو یک هنر رزمی ژاپنی است که در لغت به معنای هنر پنهانی است و در آن استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جنگ‌های نامتعارف و چریکی و روش‌های مخفیانه و تکنیک های رزمی آموزش داده می‌شود.

از برجسته‌ترین خصوصیات نین جوتسو این است که بدن و جسم را پایگاه فکر و اندیشه می‌داند و کالبد آدمی را آموزش می‌دهد تا با آن روح را بسازد. اصول اصلی و اجرای تکنیک‌ها نیاز به سرعت، تعادل، تمرکز، قدرت و تنظیم زمان تنفس و کنترل آن دارد و بدون آن فاقد ارزش است.

در آگوست سال 2003، ماساکی هاتسومی 72 ساله، استاد بزرگ توگاکوره ریو نینجوتسو، خانه خود را در ژاپن ترک کرد و به ایالات متحده آمد تا هنر واقعی نینجاهای ژاپنی باستانی را به نمایش بگذارد. سیستم هاتسومی "Bujinkan" نام دارد و حاوی عناصری از هنرهای رزمی رزمی کلاسیک و همچنین هنر اسرارآمیز نینجوتسو است.

این مجموعه شامل تکنیک ها و سبک مبارزه باورنکردنی نینجا، از جمله سلاح های باطنی و مبارزه تن به تن است. سبک تدریس هاتسومی بسیار محاوره‌ای است و به فلسفه زندگی جنگجو، شاید مرموزترین مبارزان چریکی که تا کنون زندگی کرده‌اند، بینشی می‌دهد.

هاتسومی در حال حاضر در سنی پیشرفته، اما هنوز به دلیل چندین دهه آموزش نینجا، بسیار قوی و چابک است، گفته است که دیگر هرگز در خارج از ژاپن تدریس نخواهد کرد. بازنشستگی او از آموزش بین المللی پایان یک دوره است.

دکتر هاتسومی، مربی سال مجله بلک‌بلت در سال 1986، بیشتر به دلیل «باز کردن درها» به نینجوتسو به روی غیر ژاپنی‌ها شناخته می‌شود. دکتر هاتسومی به عنوان استاد بزرگ بوجینکان دوجو، به طور فعال در سراسر جهان سفر می‌کند تا آموزه‌های بودو تای‌جوتسو را که توسط معلمش، توشیتسوگو تاکاماتسو به او منتقل شده، به اشتراک بگذارد. تا سال 2003، دکتر هاتسومی دو تایکای (گردهمایی) بین المللی سالانه برای آموزش برگزار کرد که معمولاً بین اروپا و ایالات متحده به طور متناوب انجام می شد. این دی وی دی نشان دهنده آخرین این رویدادها است.
دکتر هاتسومی به افتخار معلمش توشیتوگو تاکاماتسو، Bujinkan را که به معنای «تالار جنگجوی الهی» است، تأسیس کرد. نه مدرسه جنگجوی بوجینکان از میدان‌های جنگ باستانی ژاپن می‌آیند. شش مدرسه قدیمی سامورایی هستند، سه مورد باقی مانده مدارس نینجاهایی هستند که اغلب اشتباه گرفته شده اند.

این ریشه های تاریخی معدنی از آموزه های غنی را فراهم می کند که به همان اندازه در موقعیت های مدرن قابل استفاده است. دکتر هاتسومی اهمیت درک اصول زیربنایی تکنیک‌ها را آموزش می‌دهد، نه فقط مکانیک - چیزهایی که بیشترین سود را در هجوم یک مبارزه واقعی خواهند داشت.

این بزرگترین قرعه کشی بوجینکان برای ده ها هزار تمرین کننده در سراسر جهان است که بسیاری از آنها درگیر اجرای قانون یا امنیت شخصی هستند. دکتر هاتسومی بیش از دوازده کتاب نوشته است و رئیس سابق انجمن نویسندگان ژاپن است.

از دیگر افتخارات دکتر هاتسومی می توان به عنوان شوالیه از آلمان، مدرک دکترای افتخاری در علوم انسانی و فلسفه، تکاور افتخاری تگزاس و جوایز متعدد شهروندی افتخاری از مناطق نزدیک به لس آنجلس، کالیفرنیا تا دوبلین، ایرلند اشاره کرد. . کار دکتر هاتسومی توسط بسیاری از مقامات دولتی و مجری قانون، مانند FBI و NSA نیز به رسمیت شناخته شده است. دکتر هاتسومی در چندین هنر از جمله جودو، کاراته، کندو، آیکیدو و جوجوتسو کمربند مشکی دارد و هنرهای غربی مانند بوکس را مطالعه کرده است.


 

 

نکته: محدودیت مسئولیت/سلب مسئولیت یا ضمانت: این صفحه نهایت تلاش خود را در تهیه این دوره به کار گرفته اس تو هیچ گونه ضمانت یا ضمانتی در رابطه با صحت یا کامل بودن مطالب دوره ارائه نمی کنند و به طور خاص از هرگونه ضمانت ضمنی مبنی یر مناسب بودن برای یک هدف خاص خودداری می کنند. هیچ ضمانتی فراتر از توضیحات مندرج در این بند وجود ندارد.. صحت و کامل بودن اطلاعات ارائه شده در اینجا و نظرات بیان شده در اینجا تضمین یا تضمینی برای ایجاد نتایج خاصی نیست و توصیه ها و استراتژی های موجود در اینجا ممکن است برای هر فردی مناسب نباشد. پس لطفا تمام تکنیکها را با مربی چک شود و در این صفحه "این مطلب" فقط فیلم آموزشی خرید و فروش می شود.

 

 



 

No comments have been posted
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.