پکیج شگفت انگیزآموزش زبان انگلیسی با 20 دقیقه در روز

پکیج شگفت انگیزآموزش زبان انگلیسی با 20 دقیقه در روز

۱,۳۱۳ Visit
پکیج شگفت انگیزآموزش زبان انگلیسی با 20 دقیقه در روز

پکیج شگفت انگیزآموزش زبان انگلیسی با 20 دقیقه در روز

مجموعه آموزش زبان انگلیسی English 20 minutes a day به عنوان یکی از برترین و کامل ترین مجموعه های آموزش مکالمه زبان انگلیسی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال راهی آسان می گردید تا زبان انگلیسی را فرا گیرید و بتوانید به صورت روان مکالمه کنید این مجموعه ارزشمند در یادگیری مکالمه زبان ...

چگونه یک زبان را به صورت خودآموز یاد بگیریم؟

باید بگویم یادگیری زبان به هیچ وجه کار آسانی نیست. مطمئنا، منابع آنلاین، برنامه ها و کتاب های صوتی زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند، اما واقعیت این است: یادگیری یک زبان به صورت خودآموز به منابع بیشتری نیاز دارد. در زیر در این باره توضیح خواهم داد.

هنوزهم هیجانی که در زمان تصمیم گیری درباره یادگیری زبان اسپانیایی داشتم را به خاطر دارم. یک اپلیکیشن یادگیری زبان را بارگیری کردم که شامل تمرین های دیداری، شنیداری و نوشتاری بود. اپلیکشن شامل سطوح مختلفی بود و بعد از تسلط بر یکی، امکان ورود به سطح جدید میسر می شد. همچنین در طول روز یادآوری می کرد که باید تمرین کنم. یادگیری یک زبان جدید نیاز به وقف زمان دارد. اگر تلاش لازم را انجام ندهید، نمی توانید انتظار نتایج بزرگی را داشته باشید.

علاوه بر این، بارگیری پادکست ها و اشتراک در منابع آنلاین زبان که تمرینات اساسی و پیشرفته ای را ارائه می کردند نیز به یاد می آورم. قبل از اینکه انگیزه خود را از دست بدهم و کاملا دست از تلاش بردارم، به مدت یک ماه از این منابع استفاده کردم!

آیا شما هم در یادگیری یک زبان به صورت خود آموز تجربه مشابه ای داشته اید؟ شاید هم اولین بار است که به فکر یادگیری یک زبان افتاده اید؟ در هر صورت، یادگیری یک زبان به صورت خودآموز نیاز به یک برنامه، ایجاد یک شبکه پشتیبان برای حفظ انگیزه، مطالب مناسب و دانش کافی درباره اینکه چه روش های یادگیری برای شما مفید هستند دارد. در این مقاله، یک راهنمای گام به گام پیرامون یادگیری زبان به صورت خودآموز را به شما ارائه می دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.