طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه نقاشی

طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه نقاشی

۶۲۳ Visit

طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه نقاشی

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق - , ( -- قابل ویرایش ) تعداد صفحه : 59 موضوع پروژه کارآفرینی آموزشگاه نقاشی نام استاد : نام محققان : فصل اول کلیات 1- 1 مقدمه : در هنر تجسمی وقتی از نقطه نام برده می شود، منظور چیزی است که دارای تیرگی یا روشنی، ...

درک معانی نقاشی های کودک

معنای نقاشی کودک می تواند بینشی ارزشمندی در مورد وضعیت روحی فرزندتان به شما بدهد. همچنین می تواند نشاندهنده ی تجربیات جسمی و حتی گاهی عاطفی که او تجربه می کند باشد. قبل از تفسیر نقاشی فرزندتان ابتدا به 4 نکته ی کلی زیر توجه کنید:

1- برداشت اول

با اولین نگاه به نقاشی کودک می توانید به احساسات او پی ببرید. به نقاشی نگاه کنید و ببینید چه احساسی دارید. آیا نقاشی افسرده یا آشفته به نظر می رسد؟ پاسخ به این سوال اولین سرنخ شما برای پی بردن به افکار فرزندتان است.

2- استفاده از رنگ ها

در مرحله ی بعد به رنگ های مورد استفاده در نقاشی کودک توجه کنید. کودکان در حین بزرگ شدن، با تجربیات و احساسات مختلفی روبرو می شوند که همگی آنها هیجان انگیز و جدید هستند! کودکان سالم، این احساسات و تجربیات را با بکار بردن رنگ های مختلف در نقاشی خود به نمایش می گذارند. هر چه کودک از رنگ های متنوع تر و شادتری استفاده کند، شادی و هیجان بیشتری در زندگی دارد! رنگ ها بیشتر از یک مداد ساده به بیان احساسات کمک می کنند.

ادامه این مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.